Obchodní podmínky salonu


Vážené klientky, vážení klienti,

jsme velmi rádi, že jste si vybrali náš salon a chtěli bychom Vás informovat o našich obchodních podmínkách a tím předejít možným nedorozuměním. Všechna pravidla jsme připravili tak, aby maximálně zpříjemnili Váš pobyt u nás a plynulost obsluhy. Kvalita služby, Vaše pohodlí a spokojenost je u nás na prvním místě.

Budeme velmi rádi, pokud Vaše návštěva v našem salonu splní Vaše očekávání. Pokud máte jakékoliv náměty nebo připomínky, prosím kontaktujte nás e-mail: salon.asineda@seznam.cz

Děkujeme Vám za to, že tato pravidla chápete a těšíme se na Vaši návštěvu.

Provozovna: Salon Asineda, Slavíčkova 1677, 356 01 Sokolov

Poskytovatel: Denisa Kopecká, IČ: 07673663

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb uvedených na https://salonasineda.webnode.cz/, v provozovně v ceníku služeb a prodávajícím produktů v provozovně Salon Asineda beauty salon, Slavíčkova 1677, 356 01 Sokolov a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Provozovatel poskytuje kosmetické služby, pedikúru a manikúru na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu služby nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS, FB, Instagramem, Whatsappem) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

2. Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem emailem, SMS, přes sociální sítě – GB, IG, whatsapp). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Na objednané služby se prosím dostavte s dostatečným předstihem. V případě pozdního příchodu do 10 min budeme nuceni Vaši službu zkrátit vzhledem k objednávce dalšího klienta. V případě pozdního příchodu o více jak 10 min jsme nuceni Váš termín zrušit.

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na objednanou službu dostavit, informujte o tom předem emailem nebo SMS, či sociální sítě nejpozději však 24 hodin před zahájením poskytování služby. Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 50% z částky za objednané služby. Vyhrazujeme si právo na úhradu služby při příští návštěvě. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.

V případě několikahodinových balíčků služeb či požadavku více služeb v jeden den či požadavku konkrétního dne a času je možné, že Vám nebudeme moci nabídnout všechny termíny během otevírací doby, některé časy jsou vyhrazeny pouze na určité služby. Stejně tak kvůli Vaší limitaci požadavku služby v určitý den a hodinu se může stát, že Vám nebudeme schopni nabídnout termín hned, ale s časovou prodlevou.

Prosím kontaktujte nás před zakoupením balíčku, pokud máte omezený časový prostor, úhradu dárkového poukazu nelze vrátit z důvodu časových omezení.

Platby za služby

Platba za služby a produkty je možná hotově. Paragony vydáváme na požádání.

Důležité informace

U každé procedury jsou dány kontraindikace, o kterých Vás budeme informovat osobně. V případě, že některou z kontraindikací trpíte, služba Vám nemůže být poskytnuta. Klient je povinen před každým ošetřením vyplnit informovaný souhlas, bez informovaného souhlasu nemůže být služba provedena.

Zároveň nás prosím informujte o alergiích a jiných zdravotních komplikacích předem. I drobný zdravotní problém může způsobit nepříjemnost po ošetření.

Případnou reklamaci služby nebo nespokojenost, prosím uplatněte bezprostředně po provedení služby, před úhradou služby. Na případné pozdní reklamace může být brán zřetel pouze při špatném technologickém postupu nebo při použití vadného materiálu. Pro posouzení dodatečné reklamaci je vždy nezbytné se dostavit do salonu (po předchozí dohodě o čase návštěvy), kde bude Vaše reklamace posouzena.

Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření.
  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek.
  • zákazník se dostaví na ošetření s akutními zdravotními problémy.
  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu.

Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po poskytování služby neručí.

Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele. Nejsme plátci DPH.

Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené, a to v zákonné době a zákonným způsobem.

Dárkové poukazy

Objednání se na službu za dárkový poukaz učiňte nejpozději měsíc před uplynutím platnosti poukazu. Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.

Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Platnost dárkových poukazů je 6 měsíců od data vystavení. Po této době se stává dárkový poukaz neplatným.

Platnost dárkového poukazu lze prodloužit před koncem platnosti osobní dohodou s provozovatelem, v případě prošlého poukazu nevzniká právo na vrácení zaplacené částky.

Dárkový poukaz platí na služby uvedené na poukazu. Služby z poukazu lze vyměnit za jiné služby, pokud to umožňuji podmínky salonu a po vzájemné dohodě.

Dárkový poukaz nelze čerpat na produkty, pokud to na poukazu není výslovně uvedeno, na dárkové poukazy je nezbytné se objednat nejpozději 30 dní před koncem platnosti poukazu.

3. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytovaných provozovatelem služeb a prodejcem produktů firmou Denisa Kopecká, IČ 07673663 v provozovně Salon Asineda, Slavíčkova 1677, 356 01, Sokolov.

Adresa pro doručování: Denisa Kopecká, Wolkerova 1750, 358 01 Kraslice

Telefonní číslo: +420 723 517 196

Kontaktní e-mail: salon.asineda@seznam.cz

1. Za jaké vady poskytnutých služeb provozovatel odpovídá?

Provozovatel odpovídá za poskytnutí služby bez vady a v souladu s objednávkou. Shodou s objednávkou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu.

2. Jaká je záruční doba?

Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že Vám byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatnou nápravu. Není-li provedení nápravy možné, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před poskytnutím služby věděli
  • jste vadu služby sami způsobili

5. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy písemně, a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje na adrese Salon Asineda, Slavíčkova 1677, 356 01 Sokolov, a to osobní návštěvou v předem domluvený čas, tak abychom vadu služby mohli zdokumentovat.

6. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytované služby.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se neshodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.9.2017

Vzor reklamačního protokolu

Identifikace prodávajícího:

Identifikace kupujícího:

Kontakt na spotřebitele (adresa, telefon, e-mail):

Reklamovaná služba nebo zboží:

Datum nákupu:

Podrobný popis vadného plnění:

Navrhovaný způsob řešení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz, jiný):

Datum podání reklamace:

Podpis oprávněné osoby za podnikatele:

Podpis reklamujícího:

Reklamace vyřízena dne:

Podpis reklamujícího:

4. Shromažďování osobních údajů

Všechny osobní údaje, které nám poskytujete shromažďujeme pouze z hlediska oprávněného zájmu po nezbytně dlouhou dobu. Pokud si nepřejete abychom dále Vaše osobní údaje uchovávali, lze tuto žádost podat pouze osobně v salonu, a to v písemné podobě.

5. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.9.2017.

Salon Asineda, Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky